ПРОМІЖНА АТЕСТАЦІЯ ЯК НЕВІД’ЄМНИЙ СКЛАДНИК МОНІТОРИНГУ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32782/eddiscourses/2023-1-5Ключові слова:
проміжна атестація, освітній процес, успішність, оцінювання, здобувачі освіти, ECTS, академічна заборгованість, компетентність, оцінювання знань, навчальні дисципліни, мотивація, оцінка якості.Анотація
Основним напрямом освітньої діяльності в Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця є підготовка за всіма рівнями вищої освіти (бакалаврським, магістерським, освітньо-науковим, науковим) висококваліфікованих і конкурентоспроможних на національному та міжнародному ринках праці фахівців для наукових та освітніх установ, державних органів, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, утвердження національних, культурних і загальнолюдських цінностей. Освітній процес здійснюється з урахуванням визнаних в Європейському просторі вищої освіти та рекомендованих Європейською кредитно-трансферною системою механізмів і процедур із дотриманням вимог Стандартів. Оцінювання результатів навчання здійснюється на принципах об’єктивності, академічної доброчесності, систематичності та системності, плановості, єдності вимог, відкритості, прозорості, доступності та зрозумілості методики оцінювання, урахування індивідуальних можливостей здобувачів освіти. Проміжна атестація має визначити сукупність знань студента, отриманих під час всіх видів занять і самостійної роботи, на момент її проведення з відповідної дисципліни. Результати проміжної атестації визначаються шляхом встановлення викладачем академічної групи стану поточної успішності студентів Університету, відвідування навчальних занять та своєчасності складання тематичних та модульних контролів.
Посилання
Положення про порядок оцінювання знань студентів під час поточного та кінцевого контролю з дисципліни.
Волкова Г., Добовенко З., Лехніцька С. Формування професійних компетентностей у студентів-медиків. Тенденції і перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації. 2020. С. 102–104.
Дубовенко З.О., Лехніцька С.І. Індивідуальна освітня траєкторія студентів іноземців медичного факультету. Implementation of modern science and practice. 2021. С. 350–352.
Лехніцька С.І., Саханда І.В. Індивідуальна освітня траєкторія студентів-іноземців фармацевтичного факультету. Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення: матеріали XVIIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю в онлайн-режимі за допомогою системи Microsoft Teams. 2021. С. 300–303.