КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/eddiscourses/2023-1-1

Ключові слова:

внутрішня система забезпечення якості освіти, моніторинг, успішність; комп’ютерне тесту- вання, здобувачі вищої освіти.

Анотація

У статті наведено результати наукового дослідження з питань створення та функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в НМУ імені О. О. Богомольця. Наразі вирішення питань, пов’язаних зі створенням внутрішньої системи забезпечення якості освіти в НМУ імені О. О. Богомольця, є досить актуальним. Оскільки у зв’язку з повномасштабним вторгненням російської федерації на територію України змінилися обставини, в яких здійснюється надання освітніх послуг. Одним із елементів системи внутрішнього забезпечення якості освіти є комп’ютерне тестування на платформі дистанційного навчання LIKAR_NMU. Останнім часом у НМУ імені О. О. Богомольця з метою якісного надання освітніх послуг здійснено низку трансформацій. До таких належать: створення Навчально-наукового центру медичних симуляцій; Навчально-наукового центру адміністрування навчального процесу та моніторингу внутрішніх систем забезпечення якості освіти (в структурі якого відділ навчально-методичної роботи, ліцензування та акредитації та відділ інформаційних технологій та дистанційної освіти); реорганізація медичного факультет № 4 в Навчально-науковий інститут громадського здоров’я та профілактичної медицини; реорганізація медико-психологічного факультету в Навчально-науковий інститут психічного здоров’я. Усі ці заходи зумовлені вимогами сьогодення та бачення розвитку медичної освіти в довгостроковій перспективі. Комп’ютерне тестування є одним із засобів моніторингу успішності здобувачів вищої освіти та застосовується на всіх етапах навчання. Упродовж останніх років ефективність комп’ютерного тестування як методу була підтверджена під час підготовки до ліцензійних інтегрованих іспитів КРОК 1, англійської мови за професійним спрямуванням, КРОК 2 та КРОК 3. Отже, комп’ютерне тестування в НМУ імені О. О. Богомольця визначається як один із елементів внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Посилання

Kuchyn IL, Vlasenko OM, Gashenko IA, Mykytenko PV, Kucherenko II. Creating the informational and educational environment of the University based on the distance learning platform LIKAR_NMU. Arch Pharm Pract. 2021. 12(2). Р. 66–74. DOI: 10.51847/5zZerOAbwA.

Kuchyn, Y., Naumenko, O., Vlasenko, O., Lytvynova, S., Burov, O., Kucherenko, I. and Mykytenko, P., 2022. The experience of designing a single information and educational environment of the university “NMU Digital”. Educational Technology Quarterly. 2022. (1). P. 73–87. DOI: 10.55056/etq.10.

Кучеренко І.І. Формування інформатичної компетентності майбутніх магістрів фармації в умовах дистанційного навчання : дис. … док. філософії : 011 Освітні, педагогічні науки. Київ, 2021.

Булах, І.Є., Войтенко, Л.П., & Антоненко, Ю.П. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід. Медична освіта. 2018. 3. DOI: 10.11603/me.2414-5998.2018.3.9328.

Кучин Ю., Власенко О., Кучеренко І. Комп’ютерне тестування в системі моніторингу успішності майбутніх магістрів М(Ф)ЗВО. Фізико-математична освіта. 2022. Том 35. № 3. С. 41–49. DOI: 10.31110/2413-1571-2022-035-3-006.

ДНП «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при Міністерстві охорони здоров’я України». URL: https://www.testcentr.org.ua/uk/.

Kukhar L., Matviichuk L., & Hnedko N. Examining factors of using information and communication technologies for e-learning organization. Science and Education. 2017. 6. Р. 68–73. URL: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-6-11.

Кухар Л.О. Теоретичні аспекти освітнього моніторингу. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. 2010. 22. С. 228–232.

Сергієнко В.П., Кухар Л.О., Галицький О.В. Використання вбудованої системи аналізу тестових завдань в LCMS MOODLE. Інформаційні технології і засоби навчання. 2014. 41(3). С. 196–208.

Сергієнко В.П. Методичні рекомендації зі створення тестових завдань та тестів у системі управління навчальними матеріалами MOODLE. Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014 р. 100 с.

Микитенко П.В. Реалізація адаптивного тестування засобами комп’ютерно орієнтованих технологій освітніх вимірювань. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: збірник наукових праць. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. Випуск 43. С. 141–148.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-30

Як цитувати

Кучин, Ю. Л., & Кучеренко, І. І. (2023). КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Медицина та фармація: освітні дискурси, (1), 3–8. https://doi.org/10.32782/eddiscourses/2023-1-1