АНКЕТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ РОБОТИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ РІЗНИХ ГРУП В УМОВАХ ЗМІШАННОГО ФОРМАТУ НАВЧАННЯ В ОДЕСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/eddiscourses/2024-4-10

Ключові слова:

анкетування, заклад вищої освіти, стейкхолдери

Анотація

Проведення опитування за допомогою дистанційних технологій (Google-форма, форма-анкета на платформі Microsoft) – один з найбільш популярних методів отримання інформації, який надає можливість отримувати відповіді на різноманітні питання, а також варіанти наочної статистичної обробки отриманого матеріалу. Метою статті є аналіз проведених моніторингових досліджень серед різних груп стейкхолдерів в Одеському національному медичному університеті (ОНМедУ) та формування подальших перспектив розвитку анкетування у закладах вищої медичної освіти. Метою досліджень є отримання об’єктивної інформації стосовно функціонування системи медичної освіти, рейтингу і репутації ОНМедУ, соціально-психологічного клімату серед колективів ОНМедУ, а також якості освіти, освітнього процесу та освітніх потреб як внутрішніх стейкхолдерів (здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників, адміністрації ОНМедУ), так і зовнішніх стейкхолдерів (роботодавців, випускників, представників громадських об’єднань та органів влади, абітурієнтів тощо) ОНМедУ задля формування позитивного наукового, академічного і професійного іміджу, удосконалення освітнього процесу та налагодження комунікаційних зв’язків зі стейкхолдерами вишу. В 2021-2023 навчальних роках в ОНМедУ були проведені опитування таких стейкхолдерів як випускники ОНМедУ, роботодавці, здобувачі вищої освіти. Анкетування різних груп стейкхолдерів ОНМедУ – інформативний засіб отримання об’єктивного погляду на низку питань освітнього процесу та психологічних обставин. В подальшому доцільно використовувати вже сформовані анкети, а також створювати нові, направлені на вивчення думки респондентів з більш конкретних питань, наприклад, підготування та проведення випускної атестації.

Посилання

Раєвнєва О. В. Методичний підхід до анкетування цільових груп – користувачів послуг ВНЗ. О. В. Раєвнєва, Л. А. Гольтяєва, Т. С. Мілевська. Бізнес Інформ. 2016. № 9. С. 81–87. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_12

Положення про організацію освітнього процесу в ОНМедУ. URL: https://onmedu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/09/Polozhennja-pro-organizaciju-osvitnogo-procesu.pdf

Положення про організацію дистанційного навчання у освітньому процесі в Одеському національному медичному університеті (нова редакція). URL: https://onmedu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/08/Polozhennja-prodistanciine-navchannja-v-ONMedU.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-27

Як цитувати

Марічереда, В. Г., Бурячківський, Е. С., Аннєнкова, І. П., & Усиченко, К. М. (2024). АНКЕТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ РОБОТИ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ РІЗНИХ ГРУП В УМОВАХ ЗМІШАННОГО ФОРМАТУ НАВЧАННЯ В ОДЕСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Медицина та фармація: освітні дискурси, (4), 56–61. https://doi.org/10.32782/eddiscourses/2024-4-10