АНАЛІЗ УСПІШНОСТІ СКЛАДАННЯ ІСПИТУ КРОК-2 ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32782/eddiscourses/2024-4-2Ключові слова:
успішність, іноземні студенти, КРОК, підготовкаАнотація
«КРОК-2» – це іспит, орієнтований на професійно спрямовані дисципліни, зміст яких відповідає освітньо-професійній програмі підготовки фахівців. Він є частиною процесу державної атестації здобувачів і проводиться на останньому курсі навчання. Мета. Проаналізувати успішність складання іспиту КРОК-2 іноземними студентами як інструмент підвищення ефективності університетської підготовки. Результати та обговорення. В результаті аналізу даних було встановлено статистично значущу різницю між результатами 2023 та 2024 років щодо успішності складання іспиту КРОК-2 іноземними студентами 6-го курсу спеціальності «Медицина» (порівняння центральних тенденцій для двох незалежних вибірок: критерій W-Вілкоксона = 18800; p<0,001 (64,0±1,3 у 2023 році порівняно з 74,0±1,0 у 2024 році). На відміну від 2024 року, у 2023 році були такі результати: дисципліна «Гігієна та організація охорони здоров’я» зайняла перше місце за рівнем успішності із середнім значенням 72,2% (мінімум 33,3%; максимум 94,4%). Максимум у 94,9% було досягнуто у дисципліні «Терапія». І хоча мінімальний показник у цьому випадку становив 25,4%, враховуючи ширину діапазону всіх показників, ця дисципліна зайняла 2-е місце за успішністю її завершення студентами. Причинами цієї ситуації можуть бути: низький рівень зацікавленості студентів у ретельному вивченні так званих «непрофесійних» дисциплін, а також відсутність оновлених тестових баз, які необхідні для обговорення та вивчення їх зі студентами на заняттях. Висновки. Таким чином, за результатами складання ліцензійного іспиту КРОК-2 іноземними студентами, дисципліна з найвищим рівнем успішності – «Акушерство та гінекологія», а «Гігієна та екологія» посіла 5-е місце.
Посилання
ДНП «Центр тестування». URL: https://www.testcentr.org.ua/uk/ispyty/potochna-informatsiia/pro-medychni-litsenziini-ispyty (дата звернення: 25.09.2024).
Кир’ян Т. І. До питання впровадження ліцензійного інтегрованого іспиту з медицини у закладах вищої освіти України. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: “Педагогічні науки”. 2020. 2. URL: https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3827/ (дата звернення: 25.09.2024).
Офіційний сайт Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. URL: https://nmuofficial.com/. (дата звернення: 25.09.2024).